2019. március. 22. péntek - Beáta napja van
Banner
Banner
Banner
Magyar fejlesztés: a láthatóvá tett kapcsolati tőke

Magyar fejlesztés: a láthatóvá tett kapcsolati tőke

2018. február 19. 12:51

A technológiai változásokra reagálva Magyarország legnagyobb networking szervezetének (BNI®) egyik tagja, a világon egyedülálló módon fejlesztette ki saját, online felületét, amely lehetővé teszi a kapcsolati tőke hatékony megosztását, akár földrajzilag egymástól távolabb működő csoportok tagjai között is.

A kapcsolati tőke megosztásának professzionális gyakorlata egyre nagyobb erővel hódít az üzleti életben.

– Az új piacok, új ügyfelek megszerzésére irányuló első lépések megtételekor a mai világban egyre kevésbé számít, hogy mennyit tudsz, sokkal inkább az, hogy kiket ismersz és milyen jól, és hogy ők ajánlanak-e téged – mondja Avidor András, aki tíz évvel ezelőtt egy szokatlan üzleti gyakorlatot hozott el Magyarországra. Az azóta dinamikusan növekvő BNI® Magyarország igazgatója tapasztalataival járult hozzá a megbízható üzleti kapcsolatok kiépítését támogató online eszköz, a kapcsolati tőke láthatóvá tételét és anonim megosztását biztosító online megoldás, a SCOUT® létrehozásához.

A magyar vállalkozók és magyar fejlesztők által kialakított alkalmazás lehetővé teszi a tudatos networking mellett elkötelezett üzletemberek legjobb és legerősebb kapcsolatainak hatékony megosztását, így 20-30 százalékkal képes növelni a minőségi ajánlások számát. A hazai fejlesztésű – és a BNI® tagjai számára immár két éve hozzáférhető – rendszer iránt a határon túlról is több komoly érdeklődés érkezett már. A rendszer használói kétezernél több élő kapcsolat között tallózhatnak, igényekhez és üzleti céljaikhoz igazodva, és célzottan kérhetnek ajánlásokat egymástól.

– Mint egy felderítő mesterlövész: bemész, kinyitod, körülnézel, hogy mit kínálnak, és eldöntöd, hová célzol, kinek a kapcsolataihoz szeretnél eljutni – ezt már Ferling József mondja, a BNI® Magyarország kommunikációs igazgatója.

A networking a kölcsönösség és a tudatosság miatt lett a mai kor egyik legeredményesebb marketinggyakorlata. A másik fél ismeretén és segítésén alapuló bizalmi kapcsolatok által egyre több ajtó nyílik meg mindenki előtt. A SCOUT, amely a Sharing Circle of Unique Trust szlogen rövidítése, egyedülálló és dinamikusan növekvő tartalommal, online módon biztosítja, hogy senki ne jöjjön zavarba, és hogy a lehető leghamarabb eljusson álmai ügyfeléhez.

Pr7

Forrás: Ferling

Partneroldalak