2018. december. 12. szerda - Gabriella napja van
Banner
Banner
Banner
Áprilistól még több kedvezmény az új Budapest Carddal

Áprilistól még több kedvezmény az új Budapest Carddal

2018. április 5. 13:35

Megújult a rengeteg ingyenes programot, és még több kedvezményt kínáló Budapest Card. Szintén április 1-jén jelent meg – nyolc nyelven –  az idei turisztikai évre kiadott Budapest Guide a Budapest Card katalógussal.

Izgalmas, szórakoztató látnivalókkal bővült a Budapest Card által kínált programok sora 2018. április 1-jétől. Ingyenes belépést ad mostantól már 29 attrakcióhoz és természetesen a közösségi közlekedéshez, így a tavalyihoz képest közel negyven százalékkal bővült az ingyenes szolgáltatások köre. Ezen felül további jelentős, akár ötven százalékos, kedvezmények várják a Budapest Cardot megvásárló turistákat – tájékoztatott a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK).

A kultúra szerelmesei a Budapesti Történeti Múzeum és a Nemzeti Múzeum mellett már a Műcsarnokba, a Ludwig Múzeumba és a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeumba is ingyenesen látogathatnak el. A Csodák Palotája is kiváló családi program, ahol a gyerekek interaktívan ismerkedhetnek meg a tudomány világával. Ha a főváros természeti szépségei és érdekességei vonzzák a látogatót, a Pál-völgyi barlangba sem kell már belépőt váltania, ha megvásárolja a városkártya család valamelyik tagját. Budapest gyönyörű panorámáját pedig megcsodálhatja a város egyetlen látogatható gótikus épületéből, a Várnegyedben található Budatowerből.

Élmények ingyen

Ám a régi kedvenceket sem kell nélkülözni az új kártyából. Továbbra is ingyenes a fővárosi tömegközlekedés, és a belépés a Lukács termálfürdőbe.


Budapest Carddal ingyenes a belépés a Lukács termálfürdőbe          Fotó: Lukács termálfürdő

A BFTK a kedvező vendégforgalmi mutatók további élénkítését, illetve a Budapestre érkező vendégek komfortérzetének növelését tekinti céljának a mintegy harminc ingyenes és több mint hetven kedvezményes szolgáltatást kínáló, 2018/19. évi szezonra szóló Budapest Card városkártya kidolgozásával és forgalmazásával. Az új Budapest Card termékcsalád 2018. április 1-jétől 24, 48, 72, 96 és 120 órás változatban kapható a Budapestinfo Point irodahálózat egységeiben, a közterületi Budapestinfo pontoknál, valamint több száz értékesítési ponton a városban. Ezenfelül továbbra is forgalomban lesz a városkártya népszerű, fiataloknak (6-18 év) készült változata, a 72 órás Budapest Card Junior.

Külföldi kampány

A BFTK Budapest Card nemzetközi kommunikációs kampányt folytat, fő célpiacként a legjelentősebb turisztikai küldő országokra fókuszálva: Egyesült Királyság, Olaszország, Franciaország. A kampány keretében – többek között – nyomtatott hirdetéssel jelenik meg a Wizz Air fedélzeti magazinjában, nyereményjátékkal az Easyvoyage oldalon, valamint a Ryanairrel tartalmi kampányt irányít az olasz piac felé; ezenfelül közösségi médiaposztokkal, retargeting akciókkal, és nem utolsó sorban adwords kampánnyal is megcélozza a turistákat.

Hunyor Erna Szofia

Forrás: Pr7/BFTK

Partneroldalak