
Tovább javult az utasbiztosítók megítélése
Javult az utasbiztosítással foglalkozó biztosítók általános megítélése – derült ki a Netrisk.hu felméséréből. Odaítélték az Év Utasbiztosítója Díjat is.
Az utasbiztosítások több mint negyven százalékát a három nyári hónapban kötik az ügyfelek. A legnagyobb biztosításközvetítő portál 2015-ben bevezetett utasbiztosítás-értékelési rendszerén keresztül az ügyfelek egy kérdőíven tudják véleményezni az általuk választott utasbiztosítási terméket a vásárlástól az esetleges kárrendezésig. Az Év Utasbiztosítója Díjat több mint százezer utasbiztosítás tavalyi közvetítése során beérkező értékelések alapján ítélte oda immár második alkalommal a Netrisk.hu.
Az Év Utasbiztosítója 2017 ügyfélszavazás nyertesei:
- Mapfre Asistencia S.A. Magyarországi Fióktelepe
- Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. (a 2018. áprilisi egyesülést követően e társaság utasbiztosítási termékei is az Union Biztosító neve alatt futnak)
- AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.
„A biztosítók népszerűségi sorrendje mellett az ügyfélszavazás évről évre rávilágít az utasbiztosítással foglalkozó biztosítók általános megítélésének alakulására is – fejtette ki Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója. Mint mondta, az adatok kedvező változásról tanúskodnak: míg 2016-ban az 5-ös skálán átlagosan 4,58 pontra értékelték az utasbiztosítási szolgáltatókat (ami eleve igen jó megítélésnek számít), 2017-re ez a pontszám 4,71-ra emelkedett.
Pr7
Forrás: Netrisk