2017. november. 23. csütörtök - Kelemen napja van
Banner
Banner
Banner
Vállalkozni nem csak a felnőttek kiváltsága

Vállalkozni nem csak a felnőttek kiváltsága

2017. szeptember 4. 11:05

Talán nem is gondolnánk, de a legtöbb sikeres vállalkozó már tinédzser korában elkezdte építeni későbbi karrierjét. 

A mára már befutott vállalkozók tinédzserként vágtak bele álmaik megvalósításába, nem foglalkoztak a korukkal. Íme, három sikeres vállalkozásfajta Nathan Resnicktől, az Entrepreneuer.com vendégszerzőjétől, amelybe fiatal korban is bele lehet vágni.

Online szakértő

A legtöbb fiatalnak még kevéssé van határozott elképzelése a jövőjét illetően, ennek ellenére olyan tudás van a birtokában, amely általánosságban is páratlan képességgel ruházza fel a Z-generáció (2000-es évek szülöttei) tagjait. Az interneten és a közösségi médiában való szocializálódásnak köszönhetően ők pontosan tudják, hogyan fedezzék fel azokat a trendeket, amelyeket követni akarnak, illetve adott esetben hogyan befolyásoljak azokat. Innentől kezdve egy online vállalkozás beindítása csak egy karnyújtásnyira van tőlük.

Kreatív művész

Manapság egyre többet vásárolunk online, hiszen az internetes adás-vétel lehetősége új, kortalan piacot teremtett. Ma már nincs szükségünk tapasztalt eladókra, jórészt a vásárlói visszajelzések és a termék minősége alapján döntünk. Ha van kézügyességünk, érdemes megmutatnunk, mitől vagyunk mások, mint a többi. A hobbi könnyen alakulhat át vállalkozássá.

Digitális menedzser

Egy tech cég elindításával, valljuk be, nem nagyon lőhetünk mellé, a sok bevétel ígérete mellett viszont érdemes körültekintőnek lennünk, és a kezdetekben szakértő segítségét kérnünk. Ha megvan az ötlet, ne hagyjuk, hogy elvesszen. Küzdelmek nélkül még senki nem nyert csatát.

„Minden magyar vállalkozóban – legyen kezdő vagy már tapasztalt – ott lakozik a siker lehetősége. Ugyanakkor mentorra, folyamatos tanulásra és megbízható üzleti kapcsolatokra neki is szüksége lesz ahhoz, hogy eredményes lehessen, és ezek azok a tényezők, amelyeket rendszeresen szervezett üzleti találkozókon lehet megtalálni. Hazánkban 2008 óta foglalkozik ezzel a világ legnagyobb, tudatos üzleti kapcsolatépítéssel foglalkozó szervezete, a Business Network International, amelynek közel 1000 magyar vállalkozás a tagja” – foglalta össze Avidor András networking szakértő, a BNI® Magyarország igazgatója.

Pr7

Forrás: BNI® Magyarország/Ferling

Partneroldalak