
Az olcsóbb italok iránt nőtt a kereslet
2013. december 9. 13:34
Idén az olcsóbb árfekvésű alkoholos italok értékesítési aránya emelkedett a prémiumtermékek eladásával szemben az érpataki Zsindelyes Pálinkafőzde ügyvezető igazgatója szerint. Az arány jelenleg 60-40 százalék az olcsóbb termékek javára, a kívánatos azonban ennek a fordítottja lenne
Papp József elmondta, a pálinka értékesítése a tavalyihoz képest változatlan, ám ezen belül a topkategóriás termékek rovására emelkedett az olcsóbb sajátmárkás italok forgalma. Az arány jelenleg 60-40 százalék az olcsóbb termékek javára, a kívánatos azonban ennek a fordítottja lenne - mondta Papp József.
Hozzátette, a novemberi adatok szerint idén húsz százalékkal csökken a magyar kereskedelmi pálinkafőzés forgalma.
Forrás: MTI